certifikace klicu SSL

Ivo Musil ivo at corpus.cz
Fri Jul 4 13:40:12 CEST 1997

> Priklad - Netscape Navigator je ochoten akceptovat SSL spojeni s
> webem, ktery ma certifikat, ktery si tvurce webu sam certifikoval
> (to pouziva napr. EUnet). Internet Explorer to odmitne a akceptuje
> pouze certifikaty podepsane Certifikacnimi Autoritami, ktere ma v
> sobe zabudovane. Zatim se mi nepodarilo najit zpusob jak do nej
> pridat vlastni Certifikacni Autoritu.

Dela se to uplne stejnym zpusobem jako u Netscape (tzn. ze se dany
certifikat posle do prohlizece jako vystup CGI skriptu s MIME type
application/x-x509-ca-cert)

Zkousel jsem to u MSIE 3.02 a jedina nezvyklost je, ze nekdy musite
MSIE restartovat, aby danou CA MSIE zacal akceptoval.

S pozdravem
Ivo(sh) MUSIL
ivo at corpus.cz