dial-up + dial back

Jan "Yenya" Kasprzak kas at gloin.fi.muni.cz
Sun Jul 13 15:33:07 CEST 1997

net at vdstudentserv02.utc.sk (Matus Hrusovsky) napsal:
: 	Hi !
: Ako sa da v linuxe a v NT nastavit dial-up spojenie na sposob, ze zavolam
: na server a on mi zhodi linku a zavola mi spat a spoji sa to ppp.
:
	Treba program callback z ftp.fi.muni.cz/pub/linux/...
Jinak totez lze delat i ciste shellovskymi scripty
a programem chat na strane klienta takto:

- spustim mgetty na modemu na strane serveru.
- po prihlaseni (treba login, password) dostanu shell.
- spustim na pozadi callbackovaci program
- zrusim spojeni a cekam na "RING".
- callbackovaci program vezme volny modem, zamce ho a zavola cislo.
- na strane klienta po RING dam ATA a pokracuji v klasickem navazovani
	spojeni jako u PPP (treba login, password a spusteni pppd ze shellu).

Chat script pro klienta vypada takto:

''
ATZ OK
ATDtelefonni_cislo CONNECT
''
ogin: prihlasovaci_jmeno
assword: heslo
$ "call_back.sh moje_telefonni_cislo"
off \d+++\dATH0 NO\sCARRIER
\d\d\dATZ OK
'' RING
ATA TIMEOUT 120 CONNECT
'' $ \r"pppd parametry_k_pppd"

	Chat script se samozrejme bude lisit v zavislosti na shellu
na strane serveru a v zavislosti na pouzitem callbackovacim programu.
Pozor na ruzne modemy: Nektere po +++ATH0 vraceji NO CARRIER, zatimco
jine vraceji OK. Vyse uvedene (NO CARRIER) je pro USR Courier.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //