Ad anketa

Marek Antos antos at cpress.cz
Sun Jul 13 16:03:16 CEST 1997

Dobry den,

dneska dopoledne jsem do teto konference poslal mail s anketou o
peeringu pro zakazniky CESNETu. Do odpoledne se mi listserv neozval,
z cehoz jsem jednak usoudil, ze asi nefunguje, jednak mne to ponouklo
k napsani dodatku (jestli vubec, tak dojdou spolu).

Par minut pote, co jsem tu mailovou anketu odeslal, mne totiz
napadlo, ze by se to mnohem lepe delalo na webu. Pokud se tedy nekdo
z Vas rozhodne odpovedet na dotycnou anketu, nemusi se prokousavat
tim textem v mailu, ale muze se podivat na adresu:

http://www.cuni.cz/~antos/anketa.html

Spichnul jsem ten formular narychlo, ale snad bude OK.

Jeste jednou srdecne zdravi,

---
Marek Antos                     Computer Press, casopis Connect!
http://www.cuni.cz/~antos       Hodkovicka 115, Praha 4
e-mail: antos at cpress.cz         tel/fax:02/61710642
---
Muzete mi psat s hackami a carky (naladil jsem MIME/ISO-Latin2)