web copy

Jan Prikryl prikryl at cg.tuwien.ac.at
Sun Jul 13 16:23:36 CEST 1997

> Date: Sun, 13 Jul 1997 16:09:04 +0200
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> From: uhlar at ccnews.ke.sanet.sk (Matus Uhlar)
> Subject: Re: web copy

> -> Potreboval bych skopirovat cast ciziho webu na svuj server. Muzete mi
> -> poradit, ktery soft  k tomu pouzit.
>
> webcopy :) je to perlovsky skript... ale ktosi nedavno urobil nieco podobne
> a vola sa to pavuk, mozete skusit aj to.

Jenom doplnim, ze o webcopy se vic doctete na

	http://www.inf.utfsm.cl/~vparada/webcopy.html

a ze existuje jeste w3mir, coz je tez Perlovsky skript (IMHO lepsi, nez
webcopy a jako RPM pro Linux)

	http://www.math.uio.no/~janl/w3mir/

a GNU webget, ktery je v C a tudiz nepotrebuje Perl, cimz si mne zcela
ziskal (pres drobne chyby toho umi opravdu hodne):

	ftp://gnjilux.cc.fer.hr/pub/unix/util/wget/

(bude asi i nekde v GNU archivu)

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria