Ako rozchodit TCP/IP

Řehoř Petr reho at decros.cz
Wed Jul 16 12:38:09 CEST 1997

> Akym sposobom sa da rozchodit TCP/IP pod dosom, tak aby bolo zaroven
> pristupne aj wo Win.311 V dose mam nainstalovaneho netware DOS
> clienta.
> Je to jasne ???? Malo bi ist o nejaky modul alebo nieco podobneho .
>
>                  +-------------> BRANDIS  Jaroslav <---------------+
>                  |      Dubravska cesta 9, 842 35 BRATISLAVA       |
>                  +-------------------------------------------------+
>                  |              E-mail:brandis at savba.sk            |

Novell prodava vlastni implementaci TCP/IP ktera se jmenuje LAN
WorkPlace. Je to pro DOS a pro Windows 3.x. Pousti se to pod DOSem a pro
Windows je .386 driver - pak to pracuje jako Winsock. Jeho soucasti jsou
i vsechny mozne aplikace - telnet, ftp, ftp server, terminal pro IBM,
lpd, lpr, Netscape Navigator, nfs klient a mnoho dalsich. Vetsina veci
pracuje pod DOSem i pod Windows. Neprijemna je na tom jenom jedna vec -
cena okolo 10 tis. Kc na jednu stanici (ale uz jsem se na tu cenu vice
nez rok nedival).

Petr Rehor