IP maskarada

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Tue Jul 22 08:29:08 CEST 1997

Zdravim,

On Mon, 21 Jul 1997, Milan Kerslager wrote:

> Myslim, ze v pripade pripojeni site ziska jine vyhody. Napriklad pevnou IP
> a tim moznost provozovat nektere sluzby primo u sebe (sendmail, DNS, WWW,

U toho DNS pozor. Za komutovanou linkou muzete mit DNS pro vlastni potrebu,
ale obecny server (mysleno pro okolni svet) nema na tomto miste co delat,
neb DNS ma byt z principu neustale dostupny. Ostatne proto v podminkach
registrace napr. domeny druhe urovne pod domenou cz mate toto jeko nutnou
podminku.

						Ahoj Alex