DNS ???????

Bohous Michal michal at fee.vutbr.cz
Mon Jun 2 10:19:11 CEST 1997

On Mon, 2 Jun 1997, Sysop at pizi.fido.cz wrote:

>  DL> Stezejni bod pravidel rika -
>  DL> "Jmeno domeny musi mit vztah k jmenu firmy, k registrovane ochranne
>  DL> znamce nebo znackou chranene sluzbe. Nejsou pripustna jmena domen
>  DL> oznacujicich obecne pojmy, vulgarni slova s vyjimkou vyse
>
> Tusite nekdo, proc? Proc si musel muj znamy, ktery chtel zaregistrovat
> market.cz, zmenit jmeno sve firmy?
> Co brani pouzit pristup, kdo driv prijde, ten drive mele? Samozrejme napriklad
> s pravidlem, ze ibm.cz si muze zaregistrovat pouze IBM, atd.

Proc, to je celkem jasne. Vzpomente si na jisteho Nemce a jeho ochranne
znacky. Nebo jeste lepe na jisteho Doc. Kokese, ktery JESTE DNES obtezuje
s tim, ze ma registrovanou znacku Unix a vyzaduje penize, podava podnety o
podezreni ze spachani trestneho cinu (pozor, nepodava zaloby, nejdete
k soudu, ale predvola si Vas hospodarska kriminalka!)...

Takze snaha (i kdyz ne zcela striktni) na omezeni jmena domeny na jmeno
firmy je velmi rozumna, rekl bych, ze predchazi mnoha potizim.

						Bohous
Bohumil Michal                                mailto:michal at fee.vutbr.cz
                                              http://www.fee.vutbr.cz/~michal