Sprava domeny .cz

Marek Antos antos at cpress.cz
Tue Jun 3 13:54:37 CEST 1997

On  2 Jun 97 at 17:05, Martin.Postulka at cerge.cuni.cz wrote:

> Mimochodem, pokud by bylo toto pravidlo uplatnovano bylo by asi korektni,
> aby bylo publikovano, treba i formou nejakeho doplnku k navrhu
> ftp://ftp.eunet.cz/pub/nic/cz/domain.html
> Nasel jsem jen tenhle dokument, prehledl jsem neco?

Myslim, ze ne. Je to asi 3/4 roku, co jsem si psal o souvisejici veci
s panem Ing. Orsagem. Tenkrat mi mimo jine napsal:

> ... a vzhledem k tomu ze jde zrejme o domenu s obecnym jmenem pro
> informacni server, lze to realizovat jako docasnou registraci na
> pul roku, ktera se promeni v trvalou, pokud sluzba bude fungovat.

Rekl bych osobne, ze tato praxe je vhodna. Ostatne musim rici jeste
jednu, zcela posledni, poznamku k teto veci. Podle meho nazoru by po
prechodu spravy domeny do jinych rukou byl nejstastnejsi prave Ing.
Orsag. Odpovedny pristup - a na tom, ze on ho ma, se snad shodnou
priznivci i odpurci soucasneho stavu - totiz zabira neuveritelne
mnozstvi casu a lidskych zdroju. Nechtel bych to delat.

Zdravi,

---
Marek Antos                     Computer Press
Casopis Connect!                Hodkovicka 115, Praha 4
e-mail: antos at cpress.cz         tel/fax:02/61710642