WWW.RADEGAST.CZ - SOUDEK PIVA ZA 1 EMAIL

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Wed Jun 4 06:58:17 CEST 1997

				Drahy admin !

According to Ivo MACHULDA.
je rano 4.6.1997 cca 6:50 a na vysiadanej adrese som dostal "Omlouvame se,
verejna prezentace je docasne mimo provoz."
Vzhladom na to, ze na kosickom uzle SANET-u pouzivame uz davno relativne
vykonne PROXY, odozva (cca 4.sec) vypoveda akurat o grafickom subsysteme
mojej stanice :-) Zial, na skutocne odskusanie by bola potrebna trochu
rozsiahlejsia vzorka ...

Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk