DNS ???????

Rost'a Kocman kocman at st.skm.vutbr.cz
Wed Jun 4 10:44:31 CEST 1997

On  3 Jun 97 at 0:27, Dan Lukes wrote:

>     Jednak, jak zde bylo zmineno, otazka, co my melo byt vyjimkou je
> skoro stejne slozita jako puvodni problem, jednak bychom se skutecne
> mohli dockat toho, ze nekdo by si "driv" zaregistroval desitky
> potencionalne zajimavych jmen a za prislusne odstupne by byl ochoten
> je "pustit" s tim, ze kdyz by ten druhy mel stesti, tak by mu mohlo
> toto jmeno byt prideleno (kdyz uz je primy prevod zakazan). A
> myslim, ze neni sporu, ze tohle neni uplne v poradku ...
Ja bych to zas tak spatne nevidel. Proste by si kazdy mohl
zaregistrovat cokoliv, vyjimku by tvorily registrovane obchodni nazvy
( = (r) za jmenem). Kdo by driv prisel, ten by to dostal. A pokud jde
o domenu ibm.cz, zalezi jen na IBM, jestli si ji zaregistruje, nebo
ji necha volnou. A ty prevody bych taky povolil. Pravo k uzivani veci
je prece mozne prevadet a mezi pravem na domenu a veci podle me
takovy rozdil neni. (Samozrejme by byl vhodny souhlas registratora
domen).

Kdyz uz se bavime o pridelovani domen, mam skromny dotaz.
Kam se muze zadatel obratit, kdyz mu je zamitnuta registrace domeny
(v .cz)?