Sprava domeny .cz & NIX

Jan Hrdonka hrd at eunet.cz
Wed Jun 4 23:30:42 CEST 1997

[...]
: Jinak, s tema cislama  bych to v tuto chvili videl dost zbytecne. Spis bych hledal cestu, jak odstranit tu rucni praci kolem kontrol domen. to by to mozna hodne urychlilo. Prijde mi, ze kdyby se podarilo vytvorit stejny nastroj jako maj na RIPE pro
: Asi by stalo za to, kdyby se k tomuto problemu ozval i pan Orsag nebo pan Hrdonka.

  Ja spis tak nekdy vypomaham, naprostou vetsinu registraci stale dela
Jirka Orsag. O automatizaci se uvazuje, resp. neco uz je vymysleno, ale
zatim nerealizovano.

  H.