Heslo IE 3.0

M. Linhart softfair at mbox.vol.cz
Thu Jun 19 01:26:56 CEST 1997

krizek <krizek at troell.cz> pí¹e v èlánku
<01bc7970$d1622720$LocalHost at troell>?
> Nevi nekdo proc nejde ulozit heslo v IE 3.0 ? Okenko neni prosvicene a
ani
> nova instalace nepomuze.Diky za tip.

Slysel jsem cosi o zvlastnim systemu, ktery umoznuje
(z mne nepochopitelnych duvodu) natrvalo ponechat
heslo jen tehdy, podari-li se Vam s timto heslem
(a se zacheckovanym okenkem) zalogovat hned
napoprve.

Nezdari-li se, jste odsouzen k dozivotnimu tukani hesla,
i kdyz jste mel nastaven checkbox "ulozit heslo".

To jsou veci.
--
Martin Linhart
SoftFair