time server

Vaclav Dusek, UPa Vaclav.Dusek at upce.cz
Tue Jun 24 06:39:22 CEST 1997

On Mon, 23 Jun 1997, Martin Knotek wrote:

> [...]

Servery Cesnetu jsou uvedeny na teto adrese:

http://www.cesnet.cz/cesnet/time.html

S pozdravem
                       V. Dusek

*         Vaclav Dusek          *  e-mail: Vaclav.Dusek at upce.cz   *
*         Univerzita Pardubice  *  tel: 040  / 474 61, linka 301  *
*         Studentska 84         *       0602 / 35 26 86           *
*  530 09 Pardubice             *  fax: 040  / 48 400             *