X11R6.3

Michael Mraka michael at aisa.fi.muni.cz
Thu Jun 26 15:41:34 CEST 1997

In article <199706251828.UAA16020 at ns.felk.cvut.cz>,
   straka at kesp.elf.stuba.sk (TheBenO Peter Straka) writes:

>Hi
>mam na SunOS 4.1.3 nainstalovane X11R6
>kompilujem nove X11R6.3
>kompilacia prebehne OK
>po instalacii mi ale server pise chybu:
>
>Fatal server error:
>Unsupported keyboard type -1
>
>a nic sa nespusti
>
>Ma s tym niekto skusenosti ? co mi poradite ????

tohle je bezny problem Sunu se spatnou (vadnou) klavesnici (resp.  konektorem
v ni) pokud s ni parkrat pohnete rozjede se to (pripadne vam to zacne vypisovat
alespon jina cisla jako typ klavesnice :-)

>                                                TheBenO (Ing. Peter >                                                Straka)

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael at fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael