X11R6.3

Peter Sedivy sedivy at kar.elf.stuba.sk
Sat Jun 28 18:17:25 CEST 1997

On Thu, 26 Jun 1997, Michael Mraka wrote:

> tohle je bezny problem Sunu se spatnou (vadnou) klavesnici (resp.  konektorem
> v ni) pokud s ni parkrat pohnete rozjede se to (pripadne vam to zacne vypisovat
> alespon jina cisla jako typ klavesnice :-)

no to by som nepovedal.
X11R6 pouzivame uz asi tak 2roky absolutne (openwin sme dali prec) a ta
klavesnica je absolutne cula a funkcna. ide o
to, ze sa nam nedari skompilovat to tak, aby ta klavesnica bola funkcna
aj pod novymi X11R6.3 Skor si myslim ze mu treba nejak specialne povedat,
ze to je sunovska klavesnica ...
pomozte nam

			Vdaka
				PeSe

> --mm                                                             Michael Mráka
>                                                      mailto:michael at fi.muni.cz
>                                                 http://www.fi.muni.cz/~michael

                      Omia mea mecum porto
                             *****
                       Peter Sedivy - PeSe
                   Slovak Technical University
  Faculty of Electrical Engineering and Information Technology
          Department of Electrical Machines and Devices
        Ilkovicova 3, 812 19 Bratislava, Slovak Republic
          Tel.: ++42 (7) 791 179, Fax: ++42 (7) 729 400
                 e-mail: pese at kesp.elf.stuba.sk