Cestina a WWW

Ing. Moravec Jan jmoravec at protel.cz
Tue Mar 4 13:21:48 CET 1997

Panove,

   je to stale dokola ... Uz, prosim vas, dost. Tu a tam nekdo posle
jakousi zmet znaku. Budme tolerantni. Prosim.

	Dekuji.
			Jan Moravec

PS: NEVERIM, ze hlavicka meho mailu (viz. citace nize ... ci vyse) nekomu
mohla zpusobit sebemensi potize. Ze by Vas mailer, pane 'XYK', neumel
US-ASCII? Pouzijte, prosim, starsi verzi. A chci-li psat s diakritikou ci
nikoli se muzete presvedcit v mem prispevku. Nebo se pletu? Nasel jste v
mem dopise jediny znak s diakritikou? Jakpak by se mi na tu klavesnici
asi dostal ... a proc take, ze? Konec 'jedovatych' komentaru. Jeste jednou
PROSIM a DEKUJI ZA DALSI _NEREAKCE_ timto smerem.