Cestina a WWW

Hanuš Adler had at pdas.cz
Tue Mar 4 18:57:44 CET 1997

Dostal jsem ten dopis uplne v poradku, i vsechny potrebne hlavicky tam
byly -- takze aspon v Usenet News zadny problem asi neni.

Pro ty, kdo si to nemohli precist, v plnem zneni:

On 3 Mar 1997, Marek Chlup wrote:

> Ma smysl nabizet na strankach nejake zmeny kodovani? Odpoved podle me
> znit NE! To k cemu to vede, je videt na prohledavacich - odkaz na
> jednu stejnou stranku (v ruznych kodovanich) vam vyjede treba i 7x.
> Nekdy napriklad zadate dotaz kteremu odpovida 5 stranek z nejakeho
> serveru, kde jsou nabizeny tyto vymozenosti, tedy to mame 35 odkazu,
> ktere vas napriklad ke vsemu vubec nezajimaji a nez se prosurfujete k
> dalsim odkazum, ktere prohledavac nabizi jste zeleny dale fialovy a
> pak...(no zname to). Je fakt, ze inteligentni cesky prohledavac by to
> [...]

Inu, opet musim zopakovat, ze vhodne reseni neni CP1250, protoze ta je
omezena pro Windows platformy. Sice je to pro mozna 90% uzivatelu v
poradku, ale proc podporovat jen 90%, kdyz jednoduse pouzitim ISO-8859-2
budeme podporovat 100% uzivatelu?

S pozdravem,

Hanus Adler