Applety JAVA

Jiri Durovic vlnap at mbox.vol.cz
Tue Mar 4 22:01:58 CET 1997

Zkusenost s tim nemam, ale chcete-li vyzkouset "beztrestnost" smazani onech
souboru, neni nic snazsiho, nez proste prejmenovat adresar w95/java na
jiny. Poznate sam, zda neco prestalo chodit, ci nikoliv.

	Jiri Durovic

Jan Kremer <ezopa_op at traveller.cz> pí¹e v èlánku
<199703030858.JAA27293 at ns.felk.cvut.cz>...
Po instalaci nejakeho softu (presne nevim, zjistil jsem to pri antivirove
kontrole, kdy
se mi na tom kouslo AVGcko, ale podezrivam nejaky internetovsky program)
se mi v adresari W95 objevil adresar JAVA a v nem dva ZIP soubory.
Po unzipu mi to vytvorilo adresarovou strukturu :
W95/JAVA/CLASEES/COM/xx
                                /JAVA/xx
                                /SUN/xx
                /TRUSTLIB/SUN/xx
                /LIB
Posledni adresar je prazdny a v ostatnich se nachazi dalsi adresare, vesmes
se opakujici, v kterych jsou soubory *.class. Jsou to predpokladam applety
pro jazyk JAVA.
Ja v JAVA neprogramuji, ani to neplanuji do budoucna a protoze mi soubory
zabiraji na HD dost mista (clustery mam 32 kb a je to spousta souboru kolem
3kb)
chtel bych je vymazat, ale nevim, zda to nepouziva nektery soft jako
knihovnu.
Nevite nekdo k cemu jsou soubory urceny a zda je lze "beztrestne" vymazat ?

Jan Kremer
ezopa_op at traveller.cz