ZADOST O POMOC A VAROVANI

fhajny at login.cz fhajny at login.cz
Wed Mar 5 12:47:00 CET 1997

>Dobry den,
>

>mozna bychom mohli pomoci i mi ostatni a napsat par mailu na MATTES AD, na
>jejich nadrizeneho providera a podobne. Oni si to treba potom rozmysli.
>
>Ja osobne se domnivam, ze je to prvni pripad podobne cenzury u nas. Bylo by
>proto dobre ho razne a rychle vyresit. Mohlo by to pak slouzit jako
>precedens pro to, aby si kazdy v budoucnu rozmyslel neco centurovat.
>Pokud totiz nebudeme proti jakekoli cenzure bojovat spolecne, razne a hned,
>dojde k tomu, ze se za rok nebo dva nestacime divit, tak jako se dneska
> [...]

Dovolte mi maly krucek stranou. Nepamatuji si podrobnosti, ale Cina se
rozhodla masove podporovat pripojovani k Internetu (nekdy behem ledna). S
jednim problemem. Bude to realizovane pres centralni proxy, ktere bude
filtrovat nevhodne informace. To me jen tak napadlo na okraj...

..... filip hajny
..... softwarove noviny
..... +42-2-7550272, 758028
..... fhajny at login.cz