ZADOST O POMOC A VAROVANI

Dan Ohnesorg, admin on power Dan at feld.cvut.cz
Wed Mar 5 15:08:48 CET 1997

On  5 Mar 97 at 14:58, Frantisek Rysanek wrote:

> COZE? Je fakt, ze uz jsem nekde slysel, ze na inetu listovni
> tajemstvi neplati, ale ze by to bylo az takhle brutalni? A proboha
> proc? Tim by posilali zakazniky ke konkurenci! A navic intelektualni

Stanovisko zrejme jedinych pravniku, kteri se zajimaji o tuto oblast,
tusim JUDr. Sokol a kolega, zverejnene na pes.eunet.cz, zni, ze je to
listovni tajemstvi a pokud jej porusi postmaster, muze byt potrestan
odnetim svobody na dve leta, pokud jej porusi nahodny uzivatel, napr.
v dusledku chyby systemu, dostane jeden rok. Tolik hruby vycuc.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +42 2 24352785;+42 2 24972109
    OOOO               home: +42 311 679679;+42 311 679311