ZADOST O POMOC A VAROVANI

radomir at applet.cz radomir at applet.cz
Wed Mar 5 21:00:30 CET 1997

> kteri zakazuji-neumoznuji svym zakaznikum
> pristup na, stranky a servery jinych provideru. Jen z toho duvodu, ze
> jim zkratka dela konkurenci. Jako priklad mohu uvest

 Myslim si, ze mohu snadno vysvetlit,
 jak je to se zminenou cenzurou a konkurenci na Internetu.

 Jiz delsi dobu jsme sledovali email zpravy adresy stoupa at fm-net.cz , ktere
 sly pres nas TS na SMTP server site fm-net.cz a pres dial up ucty nekterych
 nasich zakazniku do ruznych el. konferenci.

 Pote, co jeden takovy email prisel na mou adresu, rozhodli jsme se zjistit,
 kdo zneuziva pristupove ucty nasich zakazniku a docasne zablokovali pristup
 na tento SMTP server z pristupoveho TS ve Frydku-Mistku.

 Okamzite nasledovala stiznost pana MACHULDY spravce domeny FM-NET, ktery ovsem
 NENI nasim zakaznikem a dle nas tedy pouziva email adresu stoupa at fm-net.cz .

 Je zajimave, ze zakaznici, pres jejichz dial up ucty zpravy sly, se neozvali.

 Na vysvetleni emailu zaslaneho na mou adresu, mi bylo
 sdeleno p. MACHULDOU, ze on ji nepsal. A na dukaz snadneho falsovani email
 zprav byly mailboxy nasich pracovniku zasypany spoustou nevkusnych zprav,
 ktere pochazely ze stejneho zdroje, ovsem tentokrate pres SMTP server site
 VOL.CZ.

 Vse se vsak razem vysvetlilo zaslanim zpravy pana MACHULDY do teto konference,
 ktera pochazi ze stejneho stroje jako vsechny predchozi maily, jen
 tentokrat pres TS a SMTP server CESNETU. ( Kopii tohoto prispevku samozrejme
 p. MACHULDA neopomel poslat nam )

 Pote jsme blokaci SMTP serveru domeny FM-NET zrusili, protoze se puvodce
 vsech predchozich emailu timto sam identifikoval.
 ( Pokud je ovsem puvodni prispevek, na ktery reagujete, jeho )

 Prominte mi tento prispevek mimo tema teto konference, ale myslim si,
 ze by se k problemu mela vyjadrit i druha strana.

 Radomir Plasovsky,  radomir at applet.cz