Cestina a WWW

Bohous Michal michal at fee.vutbr.cz
Thu Mar 6 08:05:18 CET 1997

On Thu, 6 Mar 1997, Dan Lukes wrote:

> Dne  4 Mar 97 v 18:27, Marek Chlup uvedl(a):

>     Podotykam pouze, ze META tag je pouze nahrazkovy mechanismus za
> spravnejsi uvedeni prislusneho tagu rovnou v hlavicce zasilaneho dokumentu
> pro WWW servery, ktere toto nezvladaji (ale takove snad jsou jen mezi temi
> komercnimi).

K tomu zbyva jeste dodat, ze CGI skripty vytvareji i tyto hlavicky. Mozna
by te meli jejich autori udelat opravy, aby hlavicka vypadala treba:

Pavlu Satrapovi jsem to uz poslal jako navrh (a na SaCzechu i trochu
vyzkousel).

Bude to ovsem vadit prehistorickym verzim prohlizecu (treba Lynx 2.4)
apod. To je jen pichnuti do vosiho hnizda tech, kdo MIME povazuji za
prilis novy standard, aby mohl byt obecne vyzadovan :-))

						Bohous
Bohumil Michal                                mailto:michal at fee.vutbr.cz
                                              http://www.fee.vutbr.cz/~michal