Patrne sendmail problem

Zdenek 'Ford' Muller ford at terminal.cz
Thu Mar 6 18:55:13 CET 1997

Zdravim,
strucne nastinim problem (protoze vim, ze neni az tak trivialni, tak
prosim, aby jste neincludovali pri event. Re: cely text, dekuji)
mam doma pocitac s Linuxem a dialup pripojeni pres PPP
Pocitac na sve jmeno (samozrejme) registrovane u meho ISP.
A ted potrebuji (jelikoz se pripojuji nepravidelne) zajistit, aby mi
chodily maily domu, vzdy kdyz se prihlasim (dejme tomu 2x tydne)
Jak mam nastavit MX zaznam v nadrizenem nameserveru (dejme tomu hostname
je home.terminal.cz), aby s odeslanim mailu pro tento pocitac pockal -
treba az tyden. (je to vubec vec MX zaznamu nebo spise sendmailu?)
Vec druha, jak pak mam doma nastavit sendmail, aby mi to stahnul po
pripojeni? (vec jako domain v sendmail.cw znam, neni v tom neco vic? dela
to automaticky?)
Myslim, ze tento problem byl uz resen a tak si urcite bude nekdo vedet rady.
dekuji
Vec treti: nevi nekdo jak nastavit win95 telefonicke pripojeni do site,
aby fungovalo dialback? (zavolam, prihlasim se, jsem zavesen, cekam az mi
modem zavola, neprihlasuji se, protoze mi uz rovnou posila PPP)
				dekuji Zdenek Muller known as 'Ford'

name:     zdenek muller, nickname: ford		tel:02-231 2054
e-mail:   ford at terminal.cz			CB channel:24
web page: http://cool.terminal.cz/~ford		selective:919