argumenty pre UNIX

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Fri Mar 7 11:22:06 CET 1997

			Dobry den !
According to Peter Sedivy.
> Dovoli by som si nesuhlasit s panom Pankom a panom Svigom

> Ked pan Sviga pisal o tom, ze to nie je v podstate az zas tak tazke, uz
> vtedy som bol trosku na pochybach, ale budiz. Budiz vtedy, ak spravujem
> NT siet  v nejakom urade, alebo v nejakej firme, kde tieto pocitace
> sluzia ako kancelarsky prostriedok, ale nie v skole!
Samozrejme, ale MS NEPREDAVA tisice instalacii v skolach ale vo FIRMACH. Ja
som chcel iba napisat preco ma MS taky komercny uspech. (a pravdepodobne aj
preco su NT CASTO take padave... Zle nakonfigurovane NT bude sposobovat
problemy (zradne je prave to, ze chybu v konfiguracii staci sposobi male
kliknutie mysou ...)
> [...]
> je bluf. Prave z toho titulu, ze tato siet ma byt skolska siet je
> prinajmensom toto tvrdenie dosti nespravne.
> Preco? Z dvoch duovodov. Student, nie kazdy al najde sa ich dost, ktory
> studuje vedy spojene s pocitacmi ma aspon niekedy mat potrebu dokazat, ze
> vie aj nieco viac a ked hackne, alebo zhodi stroj..... asi viete na co
> myslim. Aj keby takychto studentov nebolo, bude sa na tych masinach robit
> podstatne asi viac sietovych veci nez ako je pisanie listov, odosielanie
> faxov a pripadne p[isanie e-mailov. No a stabilita zatial u NT akosi
Samozrejem na skole je podobny pristup zahravanim sa s ohnom ...

Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk