Kdo byl na WWW?

Martin Edlman edlman at sns.vol.cz
Mon Mar 10 15:12:38 CET 1997

Vazeny pane,
	na adrese http://www.kolej.mff.cuni.cz/WEBcount/ je pocitadlo, kteremu
muzete rict, ze chcete pouze pocitat pristupy a nezobrazovat je. To vse
v HTML prikazu IMG, takze na najake jine strance (o ktere budete vedet
pouze Vy) si pocitadlo muzete nechat zobrazit a naopak nezapocitat
pristup. Popis je na nejakem odkazu na uvedene adrese. Logovani ani
pocitani od jiste doby neprovadi, ale lze ho pomoci formulare nulovat,
nebo nastavovat jine hodnoty.
							Martin Edlman

Skolsky urad Decin wrote:

> Dobry den,
>
> zacal jsem se zabyvat tvorbou web stranek a mel bych par dotazu.
> Lze nejak zjistit, kdo si prohlizel web stranky nebo alespon kolik
> uzivatelu si je prohlizelo od urcite doby. Tedy obdoba jakehosi
> pocitadla, ale ze by se nezobrazovalo na strance, pouze by se tyto
> informace ukladaly do nejakeho logoveho souboru. Upozornuji jeste, ze
> stranky nemame na nasem serveru, ale na serveru naseho poskytovatele.
> Jakym zpusobem lze zobrazit obsah DBF souboru na web strance?
> Dekuji.
>
> S pozdravem
> [...]

| Martin Edlman                                                        |
| Czech On Line a.s.              A818, VSK 17.listopadu               |
| Rybna 14, Burzovni palac        Patkova 3                            |
| 110 00 Praha 1                  182 00 Praha 8                       |
| edlman at vol.cz                   edlman at mail.kolej.mff.cuni.cz        |
| http://www.vol.cz               http://www.kolej.mff.cuni.cz/~edlman |