argumenty pre UNIX

Michal Sviga smichal at terinvest.cz
Mon Mar 10 17:31:54 CET 1997

> Ale vazne, uvedte KONKRETNI priklady jak vam spadl NT server. Clovek se
> nejvic nauci z chyb druheho (to nemyslim ironicky).

Verze 3.51 se mi zasekla pri zasunuti nekterych disku Bernoulli 230.
Po vytazeni vse bezelo zase dal. Verze 4.0 uz to nedela.

Co se tyce pouziti pocitacu na skolach, myslim si, ze by v kazde
skole mel existovat alespon jeden server (s jakymkoli OS vyhovujicim
spravci site) s nejdulezitejsi funkci, s databazi studentu atp. na
ktery by zadny ze studentu nemel mit primy pristup. Jestlize, je
potreba , aby si studenti hrali a ucili se operacni systemy pak staci
nainstalovat nekolik stanic s DOS, win95, winNT, OS2, Novell, Unix
atd. Myslim si take, ze zvidava skupinka studentu dokaze naborit
kazdy z techto systemu.

								Michal Sviga

|Michal Sviga            	  |
|TERINVEST               	  |