argumenty pre UNIX, http - download a dalsi

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Tue Mar 11 02:02:57 CET 1997

Dne xx Mar 97, mnoho nejruznejsich lidi uvedlo:

> nevite nahodou nekdo o moznosti jak stahnout cely adresar kdyz
> je pristup jenom pomoci http.
zacal jsem se zabyvat tvorbou web stranek a mel bych par dotazu.
a dalsi ...

    Vazeni panove, toto je konference o problemech site Internet zejmena ze
spravcovskeho hlediska. Vadilo by Vam hodne, pokud by jste se presunuli do
nejake konference, ktera je na problemy Windows NT, WWW a pod. zarizena ?
Ony existuji. Chapu, ze se tenouci stebla se chytajici obcas na neco
off-topic zepta - nezna treba jinou moznost. Nechapu vsak, proc je mu
stari a zkuseni (kdo jiny by mel radit laikum ?) odpovidaji do konference
misto na osobni adresu tazatele (nejlepe rovnou s upozornenim, ze se nechova
zcela korektne) ...

<FLAME>
    Reklamy nesnasi kde kdo, ale sem nepatricne prispevky jen litaji!
</FLAME>

Rules teto konference jsou do ni zasilane kazdeho prvniho v mesici a jsou
dost jasne.

(Samozrejme, ze tohle do konference nepatri take, ale problem zacina byt
natolik velky, ze jej jiz snad lze povazovat za problem Internetu, obzvlaste,
jestli to takhle vypada i v jinych konferencich ...)

Pokud jsem se timto dopisem nekoho dotkl, omlouvam se, ale nejspis jsem tim
myslel prave jeho.

                                    Mnohokrat dekuji.

                                                        Dan Lukes

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: dan at obluda.kolej.mff.cuni.cz,
aka: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ and others