news a listserver

Dusan Malik malik at mbox.bts.sk
Mon Mar 17 10:27:27 CET 1997

Dobry den!

Mam otazku. V pripade, ze je prepojena konferencia s niektorou news skupinou
dostavaju :

a) citatelia news vsetky prispevky z listserveru

b) vsetci prihlaseni do konferencie na listserveru  vsetky prispevky v news
skupine

c) vsetci prihlaseni do konferencie z news dostanu iba prispevky, ktore su
reply na
mail z konferencie, pripadne tie, ktorych autor je prihlaseny do konferencie
(i ked to pisal do news skupiny)

Mam pocit, ze plati iba c), pretoze v niektorych konferenciach mi pride
prispevok asi tak v polovicke diskuzie
a casto to tym konci. (neoveroval som si odkial to prislo).

Zdravi

	Dusan Malik
e-mail :   malik at mbox.bts.sk