Pakety...

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Mon Mar 17 12:10:33 CET 1997

				Dobry den !
According to Tomas TPS Ulej.

Ano DA SA  instalovat a FUNGUJE (32 bitova verzia)
> Myslim, ze nie je dovod instalovat Trumpet WinSock do Win95 pretoze
> Win95 obsahuje vlastnu 32-bitovu kniznicu Winsock
Videl som riesenie z Winsock, kde stanica bola pripojena do
vnutropodnikoveho Intranetu prostrednictvom LAN (rozhranie winsock v W95)
a na dial-ip do INTERNET-u pouzivali Trumpet. Ale myslim si, ze to nie je
vhodne riesenie, pretoze vznikaju problemy s sluzbami integrovanymi do MS
aplikacii :-(

Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk