argumenty pre UNIX LW {{

Jarmila Pankova pankova at utia.cas.cz
Mon Mar 17 13:46:22 CET 1997

> Verze 3.51 se mi zasekla pri zasunuti nekterych disku Bernoulli 230.
> Po vytazeni vse bezelo zase dal. Verze 4.0 uz to nedela.

Mne spadl server 3.51 po zasunuti druheho paralelniho portu do ISA slotu -
objevila se obrazovka s "modrou smrti" jak to tu nekdo nazval a ani vytazeni
karty a opakovany restart nepomohl - jedine natazeni systemu ze zalohy.
Stejne zkonfigurovana, ta sama deska pri pozdejsim pokusu zadne divnosti
nevyvolala...

--

                                                          Jarmila Pankova
                                                      pankova at utia.cas.cz