2x dial-up

Vojtech Vrba vv at dns.terminal.cz
Tue Mar 18 16:52:02 CET 1997

> Zdravim vsetkych !
>
> Potreboval by som _spolahlivo_ pripojit siet do Internetu. Mohol by
> som sa napojit pevnou linkou, napadlo ma ale, ci by som to nevyriesil
> tak, ze sa napojim na dvoch roznych providerov dial-up. Maju rozne
> linky do sveta a bolo by to aj lacnejsie a teoreticky aj rychlejsie ako
> jedna pevna linka. Potial idea.
> A teraz by som chcel poradit, ci je to blbost a nema to
> ziadny zmysel, alebo ak to nejaku vyhodu ma ako to cele zrealizovat.
> (Teda aky operacny system, SW, ci by to islo aj bez routra, problemy
> [...]

podle meho nazoru je to dost blbost. Pokud se chcete pripojit ke dvema providerum s vlastnimi zahranicnimi spoji, tak to znamena ze podle reguli Internetu musite mit vlastni autonomni system. To neni lacina zalezitost,l takze cenove hledisko v tomto
Pokud si ale poridite dva pocitace, jeden pude do cech, druhej do sveta, a mezi sebou je propijite siti, tak to muze fungovat.
Jinak ale jestli mohu doporucit, pripojte se k providerovi, ktery ma rychle zahranicni spojeni. V dnesni dobe kdy vzniknul NIX je otazka pristupu do cech spise podruzny problem. Viz www.nix.cz

S pozdravem
Vojtech Vrba

 Vojtech Vrba				e-mail: vojtech.vrba at st.mff.cuni.cz
 student of computer science		    		or
 Faculty of Math & Physics		 	   vv at terminal.cz
 Charles University
 Prague, Czech Republic

 net admin of Terminal Bar, Internet Cafe
 Soukenicka 6, Prague 1