2x dial-up

Peter TheBenO Straka peter at xz.interline.sk
Wed Mar 19 11:44:51 CET 1997

On Mar 18,  3:58pm, Roman Miklosovic wrote:
> 2xdial-up:
> Pouzi OS Windows NT 4.0, ktory umoznuje paralelne komunikovat cez dva modemy
a ma v sebe zabudovany softwarovy usmernovac (router). Na postu mozes pouzivat
Exchange client.
>-- End of excerpt from Roman Miklosovic

Prave OS Windows NT je to co mi na poskytovateloch najviac vadi.
Myslim ze jeho nevyhody uz boli dostatocne rozobrane.

| Ing. Peter Straka                                             TheBenO |
| InterLINE s.r.o                               KESP FEI STU Bratislava |
| animovany film                               straka at kesp.elf.stuba.sk |
| interline at gtinet.sk              http://www.kesp.elf.stuba.sk/~straka |
| tel: 07/5521702                                     privat: 07/783310 |