Off-topic, off-topic, off-topic

Martin Kacer 5/204 M.Kacer at sh.cvut.cz
Thu Mar 20 14:06:10 CET 1997

Zdravim vsechny, kdo to ctou,
   nechci ze sebe delat nejakeho kazatele, ale uz se opravdu musim
ozvat, protoze je to cim dal tim horsi a horsi.
   Prosim, prectete si vsichni pravidla teto konference a zkuste se nad
tim zamyslet. Nepripada mi vhodne vyuzivat ji pro shaneni vselijakych
informaci, ktere se siti skoro (nebo vubec) netykaji. Uvedomte si,
prosim, ze to cte bambiliarda lidi a ze se tim vsichni musi
prokousavat. Nedavno tady na jeden z prispevku reagoval pan Bily a par
dni nato se situace zase opakuje.
   Predpokladam, ze zdaleka nebudu sam, kdo si mysli, ze sem vubec
nepatri hadky o tom, ktere kodovani cestiny je nejlepsi a jestli NTcka
padaji casteji nez Linux. Atd, atd.
   Chci jen pripomenout nekolik pravidel (ty jsem si nevymyslel, ty
jsou oficialni), ktera se IMO nejcasteji porusuji:
   1) citovat se ma jen nezbytne nutna cast prispevku;
   2) kdyz uz nekdo pouziva Microsofti (a jim podobne) mailovaci
programy, tak ma alespon za kazdym radkem zmacknout Enter, aby si to
mohli precist take ostatni;
   3) tematem je SPRAVCOVANI siti;
   4) da-li se ocekavat, ze odpovedi bude vice (napr. Linux x NT) nebo
neni-li nutne, aby odpoved cetli vsichni, ma se posilat na adresu
tazatele, nikoli do konference.
   Takze me nebijte, ale opravdu me nici, kdyz odjedu na tri dny pryc,
pak se vratim a najdu 80 mailu vychvalujicich Linux. A velmi pochybuju,
ze jsem sam.
   Tot vse - prosim, nebijte me, kazdy si preberte, co z toho se vas
tyka ci netyka a nadavky mi zasilejte mailem, at z toho neudelame
bitevni pole.
   Martin Kacer.

---------- Nektere z prispevku, ktere me k tomu dohnaly: ----------

1) Nevi nekdo o firme, ktera by opravovala DLT pasky (mechaniky)?
2) Nevi nekdo kde by se dala takova mechanika koupit relativne lacino?

> Verze 3.51 se mi zasekla pri zasunuti nekterych disku Bernoulli 230.
> Po vytazeni vse bezelo zase dal. Verze 4.0 uz to nedela.

Mne spadl server 3.51 po zasunuti druheho paralelniho portu do ISA

  Na hubu. Dnes 9.48 po spusteni Outlook-u som bol oblazeny tzv.
  "blue screen of death" = Informacia o pade systemu a memory dump.