Bezpecnost Linux x WinNT

elzet at bajt.cz elzet at bajt.cz
Fri Mar 21 04:54:45 CET 1997

IC>Dobry den,

IC>A jeste bych mel osobni poznamky. Pana Kocer at ipex.cz bych pozadal, aby pri
IC>citacich uvadel pokud mozno vetsi useky, protoze prilisnym zkracovanim dava
IC>textu jiny ("cilene" jiny) charakter. A pana Zajicka bych pozadal, aby se
IC>nevyjadroval timto nekorektnim zpusobem o odbornych casopisech, jelikoz mi
IC>napriklad dodnes (a myslim, ze nejen mne) dluzi nejake ty penize za
IC>nekdejsi predplatne Bajtu.

To je ale "veleodbornej argument". Lec primo odpovida odbornosti
obhajoby.

Protoze denne pisu aktuality z Internetu, davam si sakra pozor, abych
vsechno dolozil, jen tak neplacal a neustrelil. Stoji to hodiny driny
denne. To samotne psani zabere par desitek minut. A kdyz ustrelim a
nekdo me na to upozorni, uvedu opravu, protoze mi nedela problem uznat,
ze jsem vysmolil blbost. Stat si za sirenim mlhy s argumentaci, ze slo
"jen o aktualitu", je to, co cini pocitacovou zurnalistiku bulvarem.

L. Zajicek, Bajt