Hlavicky v SMTP

Jan Zeman jzeman at box.cz
Fri Mar 21 19:45:24 CET 1997

>Problem je v tom, ze jestlize proxy server tridi postu pro ruzne
>uzivatele na lokalni siti, diva se do kolonky "To:". Jenze ouha, v te
>kolonce neni clovek, kteremu je mail urcen, ale adresa konference. Kde
>tedy najdu adresu toho cloveka, kteremu ten mail prichazi, abych mu to
>mohl hodit do schranky? Spousta zakazniku se mne na to ptala, protoze jim
>kvuli tomu blbne proxy. Poradite?

My pouzivame Winproxy od Lanprojektu (www.lanprojekt.cz). Proxy se opravdu
kouka do TO:. Da se to resit domenou a domenovym boxem. Provider vam dava
veskerou postu do domeny do jednoho boxu a vy si ji pak tridite v proxy
podle TO:
Provider napise neco jako *@domena.cz smeruj na firma at domena.cz ale tam
prijdou i zpravy typu jmeno1 at domena.cz.

Slysel jsem o jine proxy, ktera to dokaze udelat i podle subject. Pak ale
musi byt v subjectu uvedeno jmeno ckloveka kteremu se to routuje. Vyraby ho
pry software602.

Jan Zeman
jzeman at box.cz
http://www.geocities.com/Athens/Acropolis/5313