Hlavicky v SMTP

Martin Viktora viktora at winproxy.cz
Fri Mar 21 23:45:36 CET 1997

> My pouzivame Winproxy od Lanprojektu (www.lanprojekt.cz). Proxy se opravdu
> kouka do TO:. Da se to resit domenou a domenovym boxem. Provider vam dava
> veskerou postu do domeny do jednoho boxu a vy si ji pak tridite v proxy
> podle TO:
> Provider napise neco jako *@domena.cz smeruj na firma at domena.cz ale tam
> prijdou i zpravy typu jmeno1 at domena.cz.

Pri reseni vaseho problemu mate nasledujici moznosti :

1. Do WinProxy pridat tridici pravidlo s adresou teto konference, napr:

 net at cs.felk.cvut.cz >> user

 V pripade, ze vice lidi odebira tuto konferenci, muzete misto uzivatele uvest
skupinu

2. WinProxy take umoznuje prijimat postu pres SMTP. SMTP vsak neni uplne
nejvhodnejsi pro komutovane pripojovanou sit.

3. WinProxy umoznuje prednostne tridit postu podle urcite, predem definovane
 hlavicky (implicitne X-Envelope-To). Tato hlavicka by mela obsahovat adresu
 prijemce posty prevzatou z obalky dopisu ( zatimco hlavicka To (Cc) muze
 obsahovat cokoliv, adresa v obalce musi obsahovat skutecneho prijemce).
 Hlavicku X-Envelope-To vsak musi pridat postovni server u vaseho ISP.

 Pokud ma nekdo zajem, informaci jak nastavit sendmail, aby pridaval hlavicku
 X-Envelope-To do dopisu vam poskytne Tomas Hnetila - tom at blovice.cz.

Martin Viktora