*** News reader error ***

Jaromir Filsak Jaromir_Filsak at p3.f90.n423.z2.fido.cz
Tue Mar 25 14:32:56 CET 1997

Zdravim net!

 n> Vetsina serveru Vas odmita z duvodu nastaveni. Ne moc spravcu si totiz
 n> preje, aby jim newsy tahal uplne kazdy. V CR je jenom par serveru,
 n> ktere Vam povoli cteni a jeste min, ktere Vam povoli i zapis. Tusim,
 n> ze obe Vam povoli server emwacu (news.faf.cuni.cz) nebo terba i muj
 n> (news.mius.cz). Ovsem musite uvazit, ze kdyz budete news tahat pres

Bylo to vono. Uz to slape. Ale ta rychlost? Kdyz porovnam NNTP a FIDO-ECHO tak
se mi zdaji news na hranici pouzitelnosti.

 n> pul internetu, nebude to zrovna nejefektivnejsi. Nejlepsi je, zadat
 n> news server po Vasem providerovi (ono nainstalovani a provoz neni zas
 n> takovy problem). Vsichni hi-tech provideri (aspon ty, ktere ja za
 n> hi-tech povazuji) news servery provozuji :-)

To me teda nenapadlo, ze kdyz jsem pripojenej pres VOL.CZ, ze me odmitne i
NEWS.VOL.CZ !!!!! Asi tam zavolam na tech. podporu.

        Jarda          E-mail: Jaromir_Filsak at p3.f90.n423.z2.fido.cz