apache a virtualni web servery

Martin Edlman edlman at sns.vol.cz
Tue Mar 25 17:18:30 CET 1997

Zdravim tez,
	ano Apache to umi a je to jednoduche. V DNS (pokud jedete na teto
urovni) vytvorite pro kazdy server, ktery chcete mit, jeden A zaznam,
vsechny se stejnou IP adresou. Pokud to chcete provozovat pouze na
lokalnim pocitaci, provedete totez v /etc/hosts. (nevim jestli je toto
nutne, ale urcite to takhle funguje). Tim ziskate nekolik name adres se
stejnou IP adresou.
	Potom v configuraku apache (http.conf) vytvorite virtualni server pro
kazdy server, ktery jste vytvoril predtim a restartujete httpd. POkud
mate v http.conf chybu, dostanete hlasku a http se nerestartne. Musite
opravit http.conf a restartovat httpd znovu.

napr:
/etc/hosts
	186.183.12.8 www.domena1.cz mail.domena1.cz
	186.183.12.8 www.domena2.cz ns.domena2.cz
	186.183.12.8 www.domena2.cz

<httpdDir>/http.conf
	<VirtualHost www.domena1.cz>
	ServerAdmin webmaster at mail.domena1.cz
	DocumentRoot /www/servers/domena1/
	ServerName www.domena1.cz
	ErrorLog logs/domena1-error_log
	TransferLog logs/domena1-access_log
	</VirtualHost>

							Martin Edlman

--
Martin Edlman, system administrator
Czech On Line a.s., Rybna 14, Burzovni palac, 110 00 Praha 1, Czech Rep.