sendmail

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Thu Mar 27 13:03:31 CET 1997

On Wed, 26 Mar 1997, Michal Kocer wrote:

> To ce hodlate delat se v konfiguracnich makrech
> IDA sendmailu konfiguruje makrem  MASQUERADE_AS()
> cili ve vasem pripade bude konfiguracni soubor pro m4 obsahovat
> radek
> MASQUERADE_AS(domena2.cz)dnl

Totez makro pouziva i sendmail 8.8.5. Ovsem pochopil-li jsem Mistera
(podle vzoru usera -- uz odmazano) Kovare dobre, chce neco vic, na co
skutecne potrebuje tabulku generics. Rekl bych ovsem, ze kdyby si nehral
primo se sendmail.cf, ale pouzil makra pro m4, objevila by se
v sendmail.cf i potrebna prepisovaci pravidla. Je to moje zkusenost
s jinou tabulkou (mailertable). Take se mi ji rucne nedarilo rozchodit
a pak jsem prisel na to, ze kdyz ji nedefinuji, tak tam m4 neda ani
potrebna pravidla (ostatcne proc by mela).

> reference:
>
> [1] Petr Kolar  VSLIB ve clanecek SENDMAIL, jiste vam jej na pozadani rad
>     posle, mozna je nekde na FTP

Pokud myslime to same, tak je i na Pavucine (tusim www.vslib.cz)

S pozdravem

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
CZ 182 08 Praha 8-Libeň, +420 2 6605/2364, telefax: +420 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, http://www.utia.cas.cz/vs/vs-home-cz.html