E-Mail z WWW

Karel Fenz fenz at iweb.iweb.cz
Tue Nov 4 06:57:45 CET 1997

On  3 Nov 97  Ing. Jiří  kopík wrote:

> Je mozno odeslat E-mail z pocitace, ktery ma pristup jenom na Web
> (pres Proxy)? Nejaky formular, kde bych vyplnil adresu a text a on
> by to odeslal? Staci mi jenom odesilani, nepotrebuju postu prijimat.
>
> Dik. Jirka

Zkuste http://netcafe.iweb.cz/, sluzbu Instant mail z hlavni stranky
Je to zrejme presne to, co jste mel na mysli. Bez registrace a
vyzvidani jak jste stary a vzdelany atd.( viz post.cz) si vyplnite
formular a poslete mail.

P.S. Ostatni obsah se jeste dotvari, zadam o strpeni.

Zdravi

Karel Fenz           mail: fenz at iweb.cz
Info Web s.r.o.       tel.:0641 - 204 942
Kabelikova 1          fax:0641 - 243 461
750 00 Prerov      www: http://www.iweb.cz
My public PGP key is on http://pgp.czech.net