E-Mail z WWW

Jiří Kuchta Kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Tue Nov 4 08:21:45 CET 1997

> http://www.post.cz/

Tak jsem si to vyzkousel, ale ma to jeste musky.
Nepodarilo se mi se zaregistrovat z MSIE, musel jsem do Netscape.
Proklamovana privetivost k cestine neni pravda - odesilane dopisy
jsou bez MIME v 8 bitech v kdovijakem kodu. Z prijatych dopisu mi to
vypsalo jenom odesilatele (a to jenom adresu, ne jmeno), ostatni bylo
prazdne.

Nechci je pomlouvat, je to prima sluzba, ale chce jeste trochu
dotahnout.