hledam lsl.com

Jiří Kuchta Kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Thu Nov 6 08:52:08 CET 1997

> Samozrejme ze na dskt s drivery k prislusne sitove karte.

Samozrejme blbost. LSL je sitova vrstva a s kartou nema nic
spolecneho. Na diskete ke karte muze byt pouze ovladac, pro pouziti s
LSL tedy typu ODI, pro jine trebas NDIS, paketovy a podobne.

Verze 2.20 se mi do sys:\public\client\vlm\ibm_6 nahrala pri
instalaci INW 4.11. Bude urcite i v nejakych update klienta a VLM.
Pokud byste to jo chtel, tak mi majlnete direct a ja to poslu.