Hledam NC4.0, Omluva

Ales Chlopcik vps.vnpm at traveller.cz
Thu Nov 6 18:18:27 CET 1997

Ales Chlopcik wrote:

>     Hi,
>
>     Nevite prosim nekdo adresu, kde by se dal stahnout NC 4.0 pro alfu ?
>
> Stahnul jsem si intelskou verzi a je to line jak vandrak v cervenci,
> protoze to bezi v interpretru FX32. Sice uz mam optimalizovano asi 8
> DLL, ale vlastni EXE ne (ani po 30 spustenich). V altaviste jsem nasel
> ceny cedecek, objednaci cisla, ale cekat mesic na dodani se mi nechce. U
> netscape alfovou verzi nemaji.
>
>         Dik za tipy    Ales

    Jak uz nekde nekdo trefne rekl, opet byl problem mezi mou zidli a
klavesnici.Protoze jsem nainstaloval novou verzi FX32 na bezici
(nezastavenou) starou FX32, dopadlo to jedinym
noznym zpusobem. Po preinstalovani FX32 korektnim zpusobem vse bezi k me
naproste spokojenosti
a ja jdu hledat nejakou popelnici k vysypani na hlavu.

    Ales