Vykom modemu v obou smerech Was: Re: Kapacita pevne linky

Pavel Ruzicka pavouk at k332.feld.cvut.cz
Mon Nov 10 13:26:38 CET 1997

> Zajimalo by mne, zda nekdo nema ukazovatka na konkretnejsi informace o tomto
> problemu. Dle me osobni zkusenosti pokud otevru v NS Navigatoru download z
> blizkeho serveru. W95 mi nedovoli otevrit druhe spojeni- padne to na
> timeout. To by slusna TCP/IP implementace nemela udelat!!!

To je pravda, ale podle mne je to zpusobeno tim, ze je MTU nastaveno na
1500. Pro modemy se doporucovalo 296 a pro rychlejsi 500. Muze to trosku
zpomalit prenos, ale zase vam to bude lepe prepinat mezi nekolika ulohami.
Jinak kvalitu Microsoftiho TCP/IP radsi nekomentoval. Asi nebude moc valna.

Vetsinou zahlceni pri MTU 1500 nehrozi, protoze je prenos brzden linkou od
Providera do inetu...
                                                          Pavouk