filtrovani posty na SPAM a VIRi

Matus Uhlar uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Mon Nov 10 17:00:51 CET 1997

In cz.net.internet was written by Martin Winzig <xwinzig at cslab.felk.cvut.cz>:
-> 	Bylo by mozne zavest databazi SPAMERU s vhodnym SW jenz by tyto spravy bez
-> servirek MAZAL. Ja zatim vedu mensi list se seznamem domen jenz nemam rad
-> ale ucinost nic moc.
-> 	Dale bych se chtel zaptat jestly tu ma nekdo nainstalovany ANTIVIR na
-> KONTROLU emailu.? Nebo najek soft jenz by z WORD dokumentu vypreparoval
-> makra ,exe a com soubory nejlepe primo ze souboru s emailem vnichz jsou
-> tyto dokumenty vlozeny jako attachments.

mame tu nejaku netru a software na nej to robi, myslim ze je originalne od
SUNu... ale nestaram sa o tu masinu takze som to nevidel v akcii a neviem ci
to je zapojene a ako to funguje...

-> 	PPSNejzakernejsi jsou asi EXE soubory vlozene do WORDU ty idiXXi
-> (zamnestnanci) na to vzdycky musi kliknout a mne jima des a hruza co jim
-> kdo poslal. Zatim se to sice omezilo na Wokeni verzi programu mars a na na
-> sklebici se ksichtiky

aspon vidite ze automaticky spustane posty sucks :)
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar