nslookup - 127.0.0.1

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Tue Nov 11 10:14:13 CET 1997

>Default Server:  ftp.buzz.DYNIP.com
Address:  127.0.0.1

Me delal nedavno nslookup na Ultrixu neco podobneho taky a taky me to
vystrasilo. Delala mi to originalni verze nslookupu. Nenapadlo me ptat se
Digitalu, ale po konzultaci s Vladou Horakem jsem misto toho zacal pouzivat
nslookup (tusim Berkeley), ktery mi to nedelal a snazil jsem se na to
zapomenout. Jestli neco z tehdejsi korespondence najdu, poslu.

>Nemuze to zpusobit bezpecnostni problemy?
>Kde bych nasel vic informaci?

Reboot to u nas nespravil, aspon urcite ne v posledni fazi.
Odpovedi na vyse citovane otazky by me taky celkem zajimaly.
Pripadne i dozvite-li se neco zajimaveho mimo konferenci.

Martin Postulka