lide.seznam.cz + dalsi

Matus Uhlar uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Wed Nov 12 10:00:26 CET 1997

In cz.net.internet was written by Michal Krsek <Michal.Krsek at mius.cz>:
->> samozrejme a pri dalsom scane ho dam jebnete zase (pardon za vyraz). a este
->> sa objavi dalsia desiatke stovka ticiska firiem po celom svete a clovek bude
->> musiet posielat niekolko listov denne aby sa z kazdeho noveho zoznamu
->> odpisal.

-> No vidite ... Nevite s nakecate toho spoustu. Ja tvrdim, ze pokad se
-> jednou odepisete podle procedury popsane na serveru, Pri dalsim scanu Vas
-> tam nikdo neprida a totez plati pro to, kdybyste mel nejake 'pratele',
-> kteri by Vas tam chteli pridat.

a ako detekujete ze ma nemate pridat ? dostanem dalsi login (mailbox),
zmenim stary, atd... vari ma ten vas system umelu inteligenciu alebo
fingeruje aj moje odtlacky prstov aby zistil ci ich nema v databaze ludi
ktori nechcu byt bombardovani ?

navyse ostatne argumenty stale platia nezmenene...

->> nie nie, spam sucks a treba ho vykynozit. akurat si instalujem
->> sendmail-8.8.7, nahodim si ako mailer procmail a standardne filter NoCem
->> a tesim sa ze mi toho bude chodit menej...

-> Cimz ovsem nijak neomezite prisun posty k Vasemu uzlu ... Ale to je Vam
-> prece uplne jedno ...

nie je mi to jedno. spamy sa vyznacuja falosnymi adresami a/alebo roznymi
priznakmi ktore u normalnej posty nie su. a ked bude niekto posielat postu s
takymito priznakmi tak mu treba. A ked mi bude chodit menej posty (hlavne
tej spamovej, ale trebars aj html listy, pridavky ms-tnef atd) budem iba
rad...
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar