SPAM (podpora do sendmailu)

Matus Uhlar uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Wed Nov 12 10:29:52 CET 1997

In cz.net.internet was written by Róbert Drotár <drotar at ipg.sk>:
->   Pokusil som sa rozchodit podporu, ktora by mi pomohla zbavit sa
-> nevyziadanych mailov (zdroj www.sendmail.org), ale bohuzial neuspel
-> som. Touto cestou by som sa chcel dozvediet, ci ma niekto nejake
-> uspechy v tomto smere o ktore by sa so mnou rad podelil. Popripade
-> databazu spammerov, aby som sa ich uz zbavil.

viac informacii myslim
http://spam.abude.net/spam

alebo, mozno mate stary sendmail (8.8.5 je mysli odporucane minimum teraz,
8.8.7 je najnovsi afaik)

teraz instalujem 8.8.7 ozvem sa ako... asi do sk.net.abuse
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar