Pocet obyvatelov

Tibor Pittich future at chelin.chtf.stuba.sk
Wed Nov 12 14:00:18 CET 1997

Dobry den
Mam jeden takyto (mozno off-topic, ak hej prosim odpoved na moj email)
problem. Potrebujem zistit dake stranky o tom, kolko ludi zije v tom
ktorom meste vo Velkej Britanii, podla moznosti co najaktualnejsie.
Trapil som dost dlho Altavistu, Yahoo ale nepodarilo sa mi najst nic...
Mozte mi poradit daku adresu prosim? popr. dat typ.

Vopred dakujem
Future
* Tibor Pittich * Chemicko-technologicka fakulta STU *
* Office        *   Radlinskeho 9,   Bratislava      *
* Email         *    future at chelin.chtf.stuba.sk     *
* Home Page     *  http://www.chtf.stuba.sk/~future  *
* Project       *    http://future.chtf.stuba.sk     *
* Motto         *  Nikto nie je to, na co vyzera..   *