Planet Smart IP Router a pevna linka?!?!

Tomas Najman tomas at trilog.cz
Mon Nov 17 14:52:04 CET 1997

Tak jsem ten IPR otestoval a ..... vratil!!!
Vysledek je 4 minus.
To minus za spojeni s dial-up modem, coz je
ovsem vsechno.  ;-(

Pevna linka:
-----------------
Nedonutil jsem IP router, aby se propojil se vzdalenym routerem.
I kdyz myslim, ze tam nejaka data chodila. Ovsem ten IPR od Planetu
se neda nejak on-line sledovat a k tomu vzdalenemu Ciscu nemam
pristup. Takze kdyz to nejde hned, pak uz je nejaky debuging problem
- bohuzel -, protoze to me hlavne zajimalo.
Rekl bych, ze pri trose snahy to pujde.

Dial-Up:
-----------
I kdyz IPR kupodivu ze zacatku zacal delat, co ma, totiz
vytacet linku a propojit se remote routerem, zaver je tento:
Prakticky nepouzitelne v ceskych podminkach, protoze IPR predpoklada
na druhe strane standardni router, ale vetsina provideru tam ma
normalni server (linux?), na ktery se musite nejdrive prihlasit
jmenem a heslem a POTOM TEPRVE spustit PPP.
Ovsem IPR nema zadnou moznost skriptovani.

Takze nic...

PS: Kdyby mel nekdo jine (lepsi) zkusenosti nebo pripadne znal
podobne zarizeni v rozumne cene, PROSIM, ozvete se mi.

PS: I'm using MIME ISO-8859-2 friendly software
* Ing. Tomas Najman              e-mail: tomas at trilog.cz *
*    ---== Member of TRILOG Group - Trilog Ltd. ==---    *
*       (mobile phone:  +420 603 465036)                 *
*-- System and Network Support --- Internet Consultant --*
*           WWW: http://www.trilog.cz/              *